Porady i strategie w zakresie internetowego marketingu treści

marketing

Czy powinieneś bawić się używając błystek do artykułów? Czy powinieneś zapłacić za usługi, czy zdecydować się na darmowe katalogi? A co z outsourcingiem pracy pisarskiej w porównaniu do samodzielnego wykonywania jej? Istnieje milion i jedno pytanie, które marketerzy artykułów zadają na temat swoich kampanii. Przeczytaj te wskazówki poniżej, aby odpowiedzieć na niektóre z nich.

Naucz się dobrze pisać. Czytelnicy chcą wysokiej jakości treści i jeśli Twoje recenzje i artykuły są pełne błędów gramatycznych i ortograficznych, nie będziesz traktowany poważnie. Upewnij się, że odpowiednio redagujesz i dostarczasz czytelnikom potrzebnych im informacji w odpowiednich formatach. Sprzedaż wzrośnie, jeśli Twoja strona będzie dobrze napisana i dobrze sformatowana.

Nie pisz postu na blogu, a potem odejdź. Czasami rozmowy, które mogą się zdarzyć w komentarzach do postu, mogą zarobić więcej pieniędzy niż główna treść. Czytelnicy znacznie częściej wracają na stronę, na której mogą rozmawiać z dostawcą treści. Zbudujesz zaufanie i zwrócisz odwiedzającym.

Zbudowanie bloga to świetny sposób na podkreślenie swojej wiarygodności i przywództwa w Twojej branży. Pozwól, aby Twoja osobowość błyszczała na Twoim blogu, zamieszczając przemyślane, humorystyczne artykuły, które pokażą czytelnikom Twoją łagodniejszą stronę. Jeśli jesteś na szczycie swojej branży, Twoi klienci będą mogli zrozumieć, że jesteś informowany. To pozwoli Ci osiągnąć większą sprzedaż.

Zostań “ekspertem”. Badaj i pisz o tematach, które są powiązane ze sobą, aby stać się go-to-na-osobę dla konkretnego tematu. Twoi odbiorcy nauczą się ufać twoim radom i nadal będą wracać do swoich artykułów. Są również bardziej skłonni do zakupu produktów polecanych przez kogoś, kogo uważają za dobrze poinformowanego.

Połącz się z nami! W każdym z artykułów należy nie tylko dostarczyć linki do swojej strony głównej, ale także do innych artykułów, które napisałeś. Nawet jeśli nie są one dokładnie istotne, można umieścić je na końcu, mówiąc coś w rodzaju “Inne artykuły tego autora obejmują …”.

Po zaakceptowaniu i opublikowaniu Twojego artykułu w katalogu artykułów, pamiętaj, aby go odwiedzić i sprawdzić, czy wszystkie linki w artykule funkcjonują prawidłowo. Dobre linki są główną częścią każdej strategii marketingowej artykułu. Złamane linki będą karane przez wyszukiwarki, raniąc, a nawet kasując pozytywną wartość publikacji danego artykułu.

Najlepsze pisanie online jest bardzo swobodne. Pomyśl o marketingu artykułów jako o pisaniu naprawdę interesujących i pouczających postów na blogach, a nie jak o konstruowaniu technicznych artykułów wiki. Utrzymuj rzeczy przyjazne, zabawne i czyste, co sprawi, że nie będziesz miał problemów z pomyślnym skierowaniem ich do swoich odbiorców. Próbując coś nadpisać, wyłączysz ludzi w znaczący sposób.

Jeśli jesteś outsourcingu swojej pracy w marketingu artykułów, nieuchronnie okaże się, że wydatkowanie dodatkowych pieniędzy na jakość jest w najlepszym interesie. Każdy może wyrzucić $ 1 artykułów, ale to nie znaczy, że jakość będzie dobra. Czytelnicy chcą artykułów wysokiej jakości, więc jeśli kosztuje to trochę więcej, to zwróci się dziesięciokrotnie w dłuższej perspektywie.

Powinieneś mieć dobry szablon dla swoich artykułów, a to obejmuje zachowanie krótkich akapitów, od trzech do pięciu zdań, a artykuły poniżej 800 słów. Większość katalogów z artykułami ma takie same kryteria, więc przebywanie z nimi może pomóc w procesie dystrybucji artykułów. W przypadku blogów, generalnie można używać od 300 do 400 słów.

Posiadanie kreatywnego tytułu pomoże naszemu artykułowi dotrzeć do potencjalnego widza i przyciągnąć jego uwagę. Posiadanie tytułu, który sprawi, że będzie można myśleć, śmiać się lub w inny sposób wygenerować zainteresowanie może być dużą zaletą w marketingu artykułów. Użycie tytułu we właściwy sposób może poprawić jakość artykułu.

Upewnij się, że Twój artykuł jest tworzony z myślą o wyszukiwarkach. Oznacza to, że musisz umieścić słowa kluczowe w tytule, pierwszym zdaniu i w całej treści artykułu. Chcesz mieć również słowa kluczowe w ostatnim akapicie i w każdym opisie artykułu, który masz.

Teraz nie ma żadnej gwarancji, że odpowiedź na Twoje konkretne pytanie została udzielona tutaj. Ale jest to gwarancja, że dowiedziałeś się czegoś, czego nie wiedziałeś wcześniej! Ważne jest, aby pamiętać, że te wskazówki są prosto od udanych marketerów artykułów, więc wdrożenie ich postawi Cię w bardzo dobrej pozycji do sukcesu. Nie zapomnij o tym.